UYARI !

Site +18 'dir... Lütfen yaşınız küçükse siteyi terkediniz. Biz uyarımızı yaptık gerisi bizden sorumlu değildir.

31 Ağustos 2012 Cuma

Deliler gibi sevişiyorduk / Adult hikayeler / Sex hikayeleri


 


O gün okulun ilk günüydü ve okulda gördüğüm taş gibi göğüsleri yusyuvarlak götü olan kız yanıma oturmuştu. Benim dal öyle bi kalktı ki.. Kız arkadaşlarıyla gülüşürken yanıma geldi ve dediki '' şeyin kaç cm ? '' . Hiç birşey demeden sustum niyetini anlamamıştım. Diğer tenefüs yolda yürürken yanımdan geçti ve önüme geçerek defterini yere attı . Defterini alma numarası ile domaldı ve götüyle sürtündü . Çok sıcaktı o an işi bitiresim geldi ama sokak ortasında olmazdı. Numarasını istedim oda tereddüt etmeden verdi. Sonra okulun 2. günü 3. ders sonrası sözleştik ve ders ortasında öğretmenden izin alıp belli zaman aralıklarıyla sınıftan dışarı cıktık. İkimiz de kızlar tuvaletine girdik , kapıyı kapatmıştık ve birden üzerime yürüdü gravatımdan çekip duvara yasladı eğilip pantolonumu indirdi . O yumuşacık elleriyle penisimi çekiyordu birden yalamaya başladı . Çok zevke gelmiştim . Sevişmeye başladık deliler gibi sevişiyorduk . Liseli sexi kız birden kaplan gibi güçlü olup bir okadarda sexi ve ateşli olmuştu ne oldugunu anlamadan pantolonunu indirdi ve kucagımda zıplamaya başladı tam ikimizde zevkimizi bulduk derken ah uh seslerini duyan okul müdürü içeri giriverdi bizi o halde gördü ve ikimizde okuldan atıldık..

0 yorum: