UYARI !

Site +18 'dir... Lütfen yaşınız küçükse siteyi terkediniz. Biz uyarımızı yaptık gerisi bizden sorumlu değildir.

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Yenge sex Hikayeleri

bscap0005kl.jpg (480×352)slm seks hikayeleri okurları Sabah uyandıktan sonra çok zinde bir şekilde kalktım ve annem hülya ile keriman yengem sabah sabah azmış bir şekilde bana bakıyorlardı. Bende bugün sizi sikmiyeceğimi söyleyerek esma yengemin yanı gitmek için hazırlanmaya başladım. Doğru onun evine gittim. Beni geceliği ile karşıladı.


Çok sexi bir şekilde idi. Eve girer girmez dudaklarıma yapıştı. Beni çok özlediğini dün gece rüyasına girdiğimi ertesi gün sabaha kadar onu becereceğimi söyledi. Bende bu rüyanı gerçekleştrelim dedim ve soyunmaya başladım. Onuda soyarak yarrağımı ağzına verdim. Çok güzel bir şekilde yalıyordu çok yalayınca dayanamayarak tüm menilerimi ağzına boşallattım o daha hiç bir tanesini boşa harcaöıyarak hepsini yuttu. Biraz dinlenmek için odaya geçtik ikimizde çıplak bir şekilde oturuyorduk.

Bana çok güzel sikiştimi ve güçlü olduğumu söyledi. sabaha kadar onula olacağımı annemle yengem kendi kendilerini tatmin etmelerini istedim çünkü ben senle olacağım. Dedim. Yarım saat geçtikten sonra yengem kahvaltı yapalım dedi. Bende tamam diyerek beraber mutfağa geçtik. O kahvaltıyı hazırlarken benim oğlan uyanmaya başladı. Niye uyanmasın ki karşımda çok güzel bir götle am duruyor ve bana dönük olarak kahvaltı hazırlıyordu. Bende daha fazla dayanamıyarak arkasına geçtim. Ve yarağımı tutarak sokmaya başladım buramı yapacaz dedi.

tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordum Bende nerede bulursam yapacağımı söyleyerek sokmaya başladım ani bir şekilde sokunba bağırmaya başladı yavaş olmamı istedi. Bende dahada hızlanarak gidip gelmeye başladım. Çok güzeldi o tezgaha dayanmış ben arkasından sokuyordum. Ben boşalmak üzereydim yarağımı çıkartarak götüne sokmaya hazırlanıyordum ki yengem çok azıyor lütfen şuaradan yağı al sür öyle sok dedi. Bende hem yarağımı hemde onun götünü yağlayarak sokmaya başladım kafası girdikten sonra çıkarmamı istedi. Ben onu dinlemeyerek ani bir şekilde soktum götüne.

Oda bağırarak çıkar götüm yırtıldı dedi bende bir şey olmaz şimdi alışır dedim gidip gelmeye başaladım. Alışınca oda zevk almaya başlayınca kocacım sok daha hızlı sok demeye başladı. Daha hızlı dedi. Bende artık bitmiştim ve götüne boşalmaya başladım. Öğleden sonra yengeme kardeşi gelmişti yeni evli olduğu için ben çok beğeniyordum. Adı yarendi.

Çok güzel esmer ve uzun boylu dolgun kalçalı ve götü çok hoşuma gidiyordu. Yengem yaren gelince bana bakarak ona nasıl baktığımı anlamıştı herhalde bana öyle bakmamı söyledi. Yengem esma çay koymak için mutfağa gidince bende peşinden giderek arkasından yapışarak götünü ve memelerini okşamaya başladım bir yandan da konuşuyorduk. Bana onu çok beğendin her halde dedi. Bende evet dedim. Onu becermek istediğimi söyledim kıskandı herhalde biz yemiyoruz herhalde dedi.

Bende hayır bu fırsatı bulmuşken kaçırmak olmaz dedim hazırda yeni evli bir saat içinde sikelim öyle gitsin dedim. Ona yarenin götüne çok söyledim anladım zaten dedi. kızı yiyecekmiş gibi bakıyordun dedi. Devamı diğer konumda bunu gibi hikayeleriniz varsa bana maillerinizi bekliyorum. Hikaye yollamayana cevap yok. Hepsini annemle beraber okuyoruz.

1 yorum: